Klase/ klašu grupa
|
Apskates vieta
|
Apskates mērķis
katram objektam
|
Pedagogs
|
1.a
|
Mācību ekskursija uz Madonu
Madonas karameļu darbnīca.
Keramiķa Seiksta darbnīca.
Madonas pilsēta.
|
Iepazīties, kā top veselīgs našķis. Katram pašam iemēģināt roku karameļu izgatavošanā un iesaiņošanā.
Iepazīties ar keramiķa darbu. Apskatīt keramiķa Seiksta darbu izstādi.
Apskatīt vēsturiskos objektus, pilsētas ievērojamākās un skaistākās vietas.
|
Sandra Ostrovska
|
2.a
|
Mācību ekskursija uz Daugavpili:
Sventes muiža
Tanku muzejs
Mini Zooparks
Zinoo centrs
Parks "Tarzāns"
|
Iepazīt Daugavpils apkārtnes vēsturisko objektu Sventes muižu.
Iepazīt II pasaules kara un vēlāko laiku kara tehnikas muzeju.
Aplūkot dažādus eksotiskos dzīvniekus
Rosināt bērnos dabisko zinātkāri par sevi, apkārtējo pasauli un tehnoloģijām.
Sekmēt veselīgu dzīvesveidu.
|
Evita Kubecka
|
3.a
|
Mācību ekskursija uz Madonu
Madonas karameļu darbnīca.
Keramiķa Seiksta darbnīca.
Madonas pilsēta.
|
Iepazīties, kā top veselīgs našķis. Katram pašam iemēģināt roku karameļu izgatavošanā un iesaiņošanā.
Iepazīties ar keramiķa darbu. Apskatīt keramiķa Seiksta darbu izstādi.
Apskatīt vēsturiskos objektus, pilsētas ievērojamākās un skaistākās vietas.
|
Anita Kudļa
|
4.a
|
Mācību ekskursija uz Madonu
Varakļānu muižas pils
Madonas karameļu darbnīca.
Trušu audzētava “Sveķi”
“Piedzīvojumu parks” Smeceres silā
|
Iepazīt kultūrvēsturisku vietu un uzzināt par dzīvi senajos laikos.
Iepazīties, kā top veselīgs našķis. Katram pašam iemēģināt roku karameļu izgatavošanā un iesaiņošanā.
Iepazīt truškopja, aitkopja un vistkopja arodu.
Izbaudīt adrenalīnu un jauki pavadīt laiku kopā ar klases biedriem un vecākiem.
|
Rasma Pudule
Anita Cercene
|
5.a
|
Mācību ekskursija uz Daugavpili:
Kristus Karaļa kalns Aglonā
Retro tramvajs Daugavpilī
Daugavpils piedzīvojumu parks “ Tarzāns”
|
Apskatīt un iepazīt koktēlniecības mākslu - Koka skulptūru komplekss par Bībeles sižetiem, Paradīzes dārzs.
Daugavpils kultūrvēstures apzināšanās un šodienas dzīves iepazīšana, izbraucot pilsētu ar vienu no senākajiem tramvajiem.
Kokos izvietoto 4 šķēršļu trašu pārvarēšana dabas parkā - fizisks rūdījums, atpūta, emocionalitāte, sadarbība.
|
Anna Astiče
|
6.a
|
Mācību ekskursija uz Daugavpili:
Kristus Karaļa kalns Aglonā
Retro tramvajs Daugavpilī
Daugavpils piedzīvojumu parks “ Tarzāns”
|
Apskatīt un iepazīt koktēlniecības mākslu - Koka skulptūru komplekss par Bībeles sižetiem, Paradīzes dārzs.
Daugavpils kultūrvēstures apzināšanās un šodienas dzīves iepazīšana, izbraucot pilsētu ar vienu no senākajiem tramvajiem.
Kokos izvietoto 4 šķēršļu trašu pārvarēšana dabas parkā - fizisks rūdījums , atpūta, emocionalitāte, sadarbība.
|
Sanita Ivanovska
|
7.a
|
Viešūru kalns
|
Izzināt aktīvās atpūtas vietas Latvijā,
popularizēt veselīgu dzīvesveidu.
|
Anita Doroščonoka
|
8.a
|
Viešūru kalns
|
Izzināt aktīvās atpūtas vietas Latvijā,
popularizēt veselīgu dzīvesveidu.
|
Lāsma Malta
|
8.b
|
Viešūru kalns
|
Izzināt aktīvās atpūtas vietas Latvijā,
popularizēt veselīgu dzīvesveidu.
|
Ineta Strucinska
|
9.a
|
Mācību ekskursija uz Rēzekni:
Rēzeknes Valsts 1.gimnāzijā atvērto durvju diena
|
Iepazīties ar izglītības iespējām Rēzeknes skolā.
|
Daiga Dzene
|
3.a, 4.a
|
Mācību ekskursija uz
Rāznas nacionālo parku
Dabas centrs “Rāzna”
Lūznavas muiža.
|
Iepazīties ar piedāvātajiem apskates objektiem- dažādās ekosistēmas, mitrājs, Rāznas ezers
Apskatīt vēsturisko objektu Lūznavas muižu.
|
Anita Cercene
Anita Kudļa
|
3.a, 4.a, 5.a, 6.a
|
Mācību ekskursija uz Rīgu:
bērnu zinātnes centru
“ Tehnoannas pagrabi”
Laimas šokolādes muzeju
|
Iepazīties ar muzeja eksponātiem, rosināt skolēnos interesi par dabas procesiem, tehnoloģijām.
Izzināt Laimas stāstu un šokolādes vēstures līkločus, interaktīvajās ekspozīcijās radīt unikālas bildes un video.
|
Anita Cercene
Anita Kudļa
Rasma Pudule
|
7.a, 8.a, 9.a
|
Mācību ekskursija uz Rēzekni:
SIA ALAAS
SIA “ Rēzeknes ūdens”.
|
Iepazīt Rēzeknes novada atkritumu šķirošanas sistēmu ( savākšanu, šķirošanu, uzglabāšanu, apstrādi, pārkraušanu, pārvadāšanu, apglabāšanu).
Rosināt skolēnus šķirot atkritumus un veidot dabu un vidi ap sevi skaistāku.
Aplūkot sadzīves kanalizācijas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, iepazīt to darbības principus.
Rosināt skolēnus taupīt ūdens resursus.
|
Anita Cercene
Arnis Cercens
|
3.a
|
Stādaudzētava “Sakstagals.”
|
Iepazīties ar stādaudzētavā esošajiem augiem, uzklausīt stāstījumu par to audzēšanu un kopšanu.
|
Anita Kudļa
|
3.a
|
Mācību ekskursija uz Rēzekni:
GORS
Rēzeknes kultūrvēstures muzejs.
|
Iepazīties ar GORA darbinieku profesijām.
|
Anita Kudļa
|
5. - 9.
|
Mācību ekskursija uz Gulbeni un Gulbenes novadu:
Briežu dārzs “ Mežsētas”
SIA “Pakalnieši”,
Gulbenes dzelzceļa DEPO
Pusdārgakmeņu darbnīca
|
Iepazīties ar uzņēmējdarbību un uzņēmumā iesaistīto profesionāļu izglītību, darba specifiku, ar darbinieku ikdienas pienākumiem.
Vērot mājas siera ražošanas tehnoloģisko procesu vērošana, degustācija. Noskaidrot jēdzienus: preces vērtība un popularitāte, mārketinga aktivitātes.
Iepazīties ar mašīnista, dzelzceļa strādnieka profesijām, iepazīties ar darbinieku ikdienas pienākumiem, izglītību un darba iespējām.
Brauciens ar sliežu drezīnu un bānīti. Uzzināt profesijas tūrisma jomā.
Uzzināt par Latvijā sastopamajiem iežiem, par amatniecības nozari, izglītības iespējām. Piedalīšanās slīpēšanas procesā.
|
Anita Cercene
|