|
Aktivitāte, ko tā veicinās
+ citas līdzīgas aktivitātes
|
Mērķauditorija
|
ko dos
|
Saistība ar mācību priekšmetiem
|
|
- Ekskursija un tikšanās ar Rēzeknes zemessardzes ļaudīm ”Taņs arī bija dienestā”- Rēzeknes novada atbrīvošanas dienā
Karjeras izvēles iespējas
- Konkurss „Adīsim cimdiņus”
Izstāde skolā un novada muzejā
+domraksts”Boņuka cimdiņa stāsts”
+Cimdiņu-rociņu teātris
+apsveikumi,ielūgumi ar Boņuka cimdiņu
|
9.klašu skolēni
Skolas skolēnu māmiņas, vecmāmiņas, krustmātes, kaimiņienes, utt.
|
Lepnums, gods, patriotiskās jūtas, dzimtenes mīlestība
1.Skolēnu lepnums par saviem vecākiem un ģimenes locekļiem
2. Skolas aktivitātēs iesaistās skolēnu vecāki un sabiedrības pārstāvji
3.Cieņa, sapratne, komunikācija
4.Seno amata prasmju novērtēšana un popularizēšana
|
Vēsture,
sociālās zinības
Mājturība
Vizuālās mākslas
pulciņš
Sociālās zinības
|
|
- Vizināšanās ar ragaviņām no Kantinieku lielākā kalna Meteņos.
- Konkursi: garākais, ātrākais, jautrākais, utt. nobraucieni ar Boņuka ragaviņām
Veselīga dzīvesveida popularizēšana
+ragaviņu maketu veidošana
+neparastās ragaviņas-izstāde
+ragaviņu parāde
|
1.-4. klase
5.-9.klase
|
1.Atpūta brīvā dabā
2.Jautrās stafetes kopā
3.Sacensību gars
|
Sports
|
|
„Mans Žiks”
Skolēnu darbi –fotogrāfijas izmantoti skolas koptelpu noformēšanā
- Tikšanās ar kinologiem un viņu četrkājainajiem draugiem
Zināšanu pilnveidošana
+domraksts”Mēs esam atbildīgi par tiem, kurus pieradinājām”
- Boņuka sirds- atpūtas pasākums- sirsniņballe
Prasme lietderīgi un skaisti pavadīt brīvo laiku
- Konkurss =jautājumi par grāmatu „Cilvēka bērns” vai kad filma”Cilvēkbērns” noskatīta
Nostiprinām zināšanas par daiļdarbu
|
1.-9.klase
Skolēnu vecāki
1.-9.klase
5.-9.klase
5.-9.klase
|
1.Foto mākslas prasmju, datorprasmju apgūšana un pilnveidošana
2.Dzīvnieku mīlestības prasmju attīstīšana, pilnveidošana un nostiprināšana
3.Lepnums par savu mājdzīvnieku, dzīvnieku mīlestība
1.Mīlestības svētku svinēšanas prasmju izkopšana
1.Attīstīta prasme būt vērīgiem, uzmanīgiem, prast redzēt, atsaukt atmiņā, analizēt redzēto un dzirdēto
2. Nostiprinātas zināšanas par J.Klīdzēja romānu „Cilvēka bērns”
3.Lepnums par savu dzimto pusi- J.Klīdzēja dzimto pusi
|
Dabasmācība, bioloģija, informātika
Mūzika, literatūra, vizuālā māksla
Literatūra
|
|
- Pārspriedumu konkurss ”Es būšu kā prezidents...”
Labāko darbu publicēšana pagasta, skolas, novada presē
- Konkursa”Boņuka cimdiņi” noslēguma pasākums
Izstāde skolā un novada muzejā, koncerts konkursa dalībniecēm
- Konkurss meitenēm ”Paulīnes garā bize”
Novērtējam labo līdzcilvēkos- meiteni ar garāko bizi, čaklāko rokdarbnieci, labāko dziedātāju, utt.
|
9.kl.
1.-9.klašu skolēni un māmiņas, vecmāmiņas, krustmātes
5.-9.klases
|
1.Nostiprinātas un papildinātas zināšanas par vienu no izvēlētajiem valsts prezidentiem
2. Prasme izteikt savu viedokli
3.Popurāru cilvēku dzīves un darbības analīzes prasmju veidošana
1.Skolēnu lepnums par saviem vecākiem un ģimenes locekļiem
2. Skolas aktivitātēs iesaisti skolēnu vecāki un sabiedrības pārstāvji
3.Cieņa, sapratne, komunikācija
4.Seno amata prasmju novērtēšana un popularizēšana
1.Prasme saskatīt un novērtēt citos labo, vērtīgo, savādo, priecāties par to
|
Vēsture, sociālās zinības
Mājturība
Teātra pulciņš
Mūzikas pulciņš
Deju kolektīvs
Sociālas zinības, amatu mācība
|
|
Sakopta un labiekārtota skolas apkārtne
+domraksts „Mani bērzi”
+dzejoļi par bērziem
|
8.-9.klases, skolēnu vecāki
|
1.Kopīgs darbs un atpūta, prieks par paveikto
2.Skolas apkārtnes labiekārtošana
|
Darbmācība
Dabasmācība
Bioloģija
|
|
- Foto konkurss „Boņuka purenes”
Skolas telpu sakārtošana un estētiskā noformēšana
+pureņu vainagu pīšana
+tamborētas purenes-brošas
+zīmējumu izstāde
- Mājturībā gatavojam Žiku mājiņas
Izgatavotas mājiņas suņiem gan mājās, gan patversmei
+Žika mājiņas no dažādiem materiāliem
|
5.-9.klases
5.-9.klases
|
1.Vērīgums, dabas skaistums
2.Skolēnu darbi izmantoti skolas koptelpu noformēšanā
1.Stundās iegūto prasmju pielietošanas iespējas praktiskai darbībai
2.Rūpes par četrkājainajiem draugiem
|
Vizuālā māksla
Mājturība
Darbmācība
Bioloģija
Sociālās zinības
|
|
- J.Klīdzēja atceres pasākums”Dzimtās mājas” un „Dzimtā puse”
Zināšanu paplašināšana par dzimtās puses ievērojamākajiem cilvēkiem;
Kapa vietas sakopšana
+māja, pagalms- zīmējumā, foto
+domraksts „Mana māja”
+ konkurss „Sapņu māja”
- Ekskursija uz Viļānu baznīcu/ krustīts J.Klīdzējs/
Iepazīšanās ar dzimtās puses ievērojamākajām vietām
+Sacerēt savu lūgšanu
- Mērīšanās konkursi- Gada balvas un nominācijas: „Gada gudrā Paulīne”, „Gada Boņuks”, „Gada ģimene”, utt.
Savu laikabiedru izvērtējums un novērtējums
- Tikšanās ar aktieriem, režisoru
Papildus informācija par filmu un romānu „Cilvēka bērns
|
1.-9.klases
1.-9.klases, skolēnu vecāki
1.-9.klases
1.-9.klases
Skolēnu vecāki
|
1. Rakstnieka piemiņas godināšana
2.Skolēnu piedalīšanās dažādās praktiskās aktivitātēs
3.Sava apvāršņa paplašināšanas iespēju radīšana
4.Lepnums par savu dzimto novadu un tā ļaudīm
5.Tradīciju pilnveidošana
1.Informācija par novadnieku dzīves gaitām
1.Prasme novērtēt labo līdzcilvēkos
2.Gada laikā padarītā izvērtējuma iemaņas
1.Jaunas un interesantas informācijas iegūšana par filmu „Cilvēka bērns”.
|
Vēsture,
Literatūra
Sociālās zinības Vēsture
Matemātika
Vizuālā māksla
Informātika
Literatūra
|
|
Skolas apkārtnes iekārtošana „Boņuka takas”
Sakārtota un labiekārtota skolas apkārtne
|
1.-9.kl., skolotāji un vecāki, darbinieki
|
1.Sakārtota apkārtne, interesants tās veidojums, saistībā ar J.Klīdzēja romānu „Cilvēka bērns”
|
Literatūra
Dabas mācība
Mājturība
|
|
- 1kl. Zinību līnijā dāvinām Žikus- mīkstās rotaļlietas
- Cepuru izstāde „Boņuka cepure” un Cepuru balle
+Cepuru modes skate
+cepures no dabas materiāliem
+metode”piecas cepures”izspēle
+projekts „Mana cepure”
|
1.-9.klases
5.-9.klases
1.-9.klases
|
Aktīva darbošanās- mācīšanās caur aktivitātēm
Radošuma veidošana
|
Vizuālā māksla
|
|
- Bigijas dziesmu konkurss „Laivu dziesmas” un Konkurss –„Zēni dzied”
Darbs ar talantīgiem bērniem- jauno talantu meklēšana
|
1.-9.klases
|
Mācītas dziesmas par noteiktu tēmu
|
mūzika
|
|
- Izstāde”Senlietas kā Boņa mājās”/ stundenieks, gludekļi,utt/
Iepazīšanās ar senlietām
+zīmējumi ar ogli-izstāde
Gludekļa oglītes stāsts
- Runas vīru konkurss, daiļlasītāju konkurss/ fragmenti no darba „Cilvēka bērns”
Darbs ar talantīgiem bērniem
|
1.-9 kl. un vecāki
1.-9.klases
|
1. Iesaistīta sabiedrību, veidota interesi par vēsturi- senlietām
- Pilnveidotas romāna satura apguves iespējas
- Darbs ar talantīgiem bērniem- runas un uzstāšanās prasmju attīstīšanas iespējas
|
Vēsture
literatūra
|
|
- Konkurss: „Boņa Krustmātes konfekšu tūte”
Radošums, fantāzija, izdoma un prakses apvienojums- skaista izstāde
Adītāju darbu izstāde
|
1.-9.klases
Skolēni, vecāki
|
1.Attīstīts radošuma, izdoma
2.Veidoat prasme caur skaisto un pašdarināto iepriecināt citus
1.Skolēnu lepnums par saviem vecākiem un ģimenes locekļiem
2. Skolas aktivitātēs iesaisti skolēnu vecāki un sabiedrības pārstāvji
3.Cieņa, sapratne, komunikācija
4.Seno amata prasmju novērtēšana un popularizēšana
|
Darbmācība
Vizuālā māksla
|
|
- Domrakstu un vizuālās mākslas konkursi par vienu no J.Klīdzēja citātiem darbā „Cilvēka bērns”
|
5.-9.klases
|
1.Mācību stundās iegūto prasmju pilnveidošana
2.Jaunu talantu meklēšana, radošums
|
Literatūra,vizuālā māksla
|