Programma.


Programma „Cilvēkbērns dzīvo mūsu aktivitātēs”

 

 

Aktivitāte, ko tā veicinās

+ citas līdzīgas aktivitātes

Mērķauditorija

ko dos

Saistība ar mācību priekšmetiem

 
  • Ekskursija un tikšanās ar Rēzeknes zemessardzes ļaudīm ”Taņs arī bija dienestā”- Rēzeknes novada atbrīvošanas dienā

Karjeras izvēles iespējas

 

  • Konkurss „Adīsim cimdiņus”

Izstāde skolā un novada muzejā

+domraksts”Boņuka cimdiņa stāsts”

+Cimdiņu-rociņu teātris

+apsveikumi,ielūgumi ar Boņuka cimdiņu

9.klašu skolēni

 

 

 

 

 

Skolas skolēnu māmiņas, vecmāmiņas, krustmātes, kaimiņienes, utt.

Lepnums, gods, patriotiskās jūtas, dzimtenes mīlestība

 

 

 

 

 

1.Skolēnu lepnums par saviem vecākiem un ģimenes locekļiem

2. Skolas aktivitātēs iesaistās skolēnu vecāki un sabiedrības pārstāvji

3.Cieņa, sapratne, komunikācija

4.Seno amata prasmju novērtēšana un popularizēšana

Vēsture,

sociālās zinības

 

 

 

 

Mājturība

Vizuālās mākslas

pulciņš

Sociālās zinības

 
  • Vizināšanās ar ragaviņām no Kantinieku lielākā kalna Meteņos.
  • Konkursi: garākais, ātrākais, jautrākais, utt. nobraucieni ar Boņuka ragaviņām

Veselīga dzīvesveida popularizēšana

 

+ragaviņu maketu veidošana

+neparastās ragaviņas-izstāde

+ragaviņu parāde

 

1.-4. klase

5.-9.klase

1.Atpūta brīvā dabā

2.Jautrās stafetes kopā

3.Sacensību gars

Sports

 
  • Foto konkurss-izstāde:

           „Mans Žiks”

Skolēnu darbi –fotogrāfijas izmantoti skolas koptelpu noformēšanā

  • Tikšanās ar kinologiem un viņu četrkājainajiem draugiem

Zināšanu pilnveidošana

+domraksts”Mēs esam atbildīgi par tiem, kurus pieradinājām”

  • Boņuka sirds- atpūtas pasākums- sirsniņballe

Prasme lietderīgi un skaisti pavadīt brīvo laiku

 

  • Konkurss =jautājumi par grāmatu „Cilvēka bērns” vai kad filma”Cilvēkbērns” noskatīta

Nostiprinām zināšanas par daiļdarbu

 

1.-9.klase

Skolēnu vecāki

 

 

 

1.-9.klase

 

 

 

5.-9.klase

 

 

 

 

 

5.-9.klase

1.Foto mākslas prasmju, datorprasmju apgūšana un pilnveidošana

2.Dzīvnieku mīlestības prasmju attīstīšana, pilnveidošana un nostiprināšana

3.Lepnums par savu mājdzīvnieku, dzīvnieku mīlestība

 

 

 

1.Mīlestības svētku svinēšanas prasmju izkopšana

 

 

 

 

1.Attīstīta prasme būt vērīgiem, uzmanīgiem, prast redzēt, atsaukt atmiņā, analizēt redzēto un dzirdēto

2. Nostiprinātas zināšanas par J.Klīdzēja romānu „Cilvēka bērns”

3.Lepnums par savu dzimto pusi- J.Klīdzēja dzimto pusi

Dabasmācība, bioloģija, informātika

 

 

 

 

 

 

Mūzika, literatūra, vizuālā māksla

 

 

 

 

Literatūra

 
  • Pārspriedumu konkurss ”Es būšu kā prezidents...”

Labāko darbu publicēšana pagasta, skolas, novada presē

 

 

  • Konkursa”Boņuka cimdiņi” noslēguma pasākums

Izstāde skolā un novada muzejā, koncerts konkursa dalībniecēm

 

 

 

 

 

  • Konkurss meitenēm ”Paulīnes garā bize”

Novērtējam labo līdzcilvēkos- meiteni ar garāko bizi, čaklāko rokdarbnieci, labāko dziedātāju, utt.

 

9.kl.

 

 

 

 

 

1.-9.klašu skolēni un māmiņas, vecmāmiņas, krustmātes

 

 

 

 

5.-9.klases

1.Nostiprinātas un papildinātas zināšanas par vienu no izvēlētajiem valsts prezidentiem

2. Prasme izteikt savu viedokli

3.Popurāru cilvēku dzīves un darbības analīzes prasmju veidošana

 

1.Skolēnu lepnums par saviem vecākiem un ģimenes locekļiem

2. Skolas aktivitātēs iesaisti skolēnu vecāki un sabiedrības pārstāvji

3.Cieņa, sapratne, komunikācija

4.Seno amata prasmju novērtēšana un popularizēšana

 

 

 

1.Prasme saskatīt un novērtēt citos labo, vērtīgo, savādo, priecāties par to

Vēsture, sociālās zinības

 

 

 

 

Mājturība

Teātra pulciņš

Mūzikas pulciņš

Deju kolektīvs

 

 

 

 

 

Sociālas zinības, amatu mācība

 
  • Koku stādīšana

Sakopta un labiekārtota skolas apkārtne

+domraksts „Mani bērzi”

+dzejoļi par bērziem

8.-9.klases, skolēnu vecāki

1.Kopīgs darbs un atpūta, prieks par paveikto

2.Skolas apkārtnes labiekārtošana

Darbmācība

Dabasmācība

Bioloģija

 
  • Foto konkurss „Boņuka purenes”

Skolas telpu sakārtošana un estētiskā noformēšana

+pureņu vainagu pīšana

+tamborētas purenes-brošas

+zīmējumu izstāde

 

 

 

  • Mājturībā gatavojam Žiku mājiņas

Izgatavotas mājiņas suņiem gan mājās, gan patversmei

+Žika mājiņas no dažādiem materiāliem

5.-9.klases

 

 

 

 

 

 

5.-9.klases

1.Vērīgums, dabas skaistums

2.Skolēnu darbi izmantoti skolas koptelpu noformēšanā

 

 

 

 

 

1.Stundās iegūto prasmju pielietošanas iespējas praktiskai darbībai

2.Rūpes par četrkājainajiem draugiem

Vizuālā māksla

Mājturība

 

 

 

 

 

Darbmācība

Bioloģija

Sociālās zinības

 
  • J.Klīdzēja atceres pasākums”Dzimtās mājas” un „Dzimtā puse”

Zināšanu paplašināšana par dzimtās puses ievērojamākajiem cilvēkiem;

Kapa vietas sakopšana

+māja, pagalms- zīmējumā, foto

+domraksts „Mana māja”

+ konkurss „Sapņu māja”

 

  • Ekskursija uz Viļānu baznīcu/ krustīts J.Klīdzējs/

Iepazīšanās ar dzimtās puses ievērojamākajām vietām

+Sacerēt savu lūgšanu

 

  • Mērīšanās konkursi- Gada balvas un nominācijas: „Gada gudrā Paulīne”, „Gada Boņuks”, „Gada ģimene”, utt.

Savu laikabiedru izvērtējums un  novērtējums

 

  • Tikšanās ar aktieriem, režisoru

Papildus informācija par filmu un romānu „Cilvēka bērns

 

1.-9.klases

 

 

 

 

 

 

 

1.-9.klases, skolēnu vecāki

 

 

 

 

1.-9.klases

 

 

 

 

 

 

 

1.-9.klases

Skolēnu vecāki

1. Rakstnieka piemiņas godināšana

2.Skolēnu piedalīšanās dažādās praktiskās aktivitātēs

3.Sava apvāršņa paplašināšanas iespēju radīšana

4.Lepnums par savu dzimto novadu un tā ļaudīm

5.Tradīciju pilnveidošana

 

 

 

1.Informācija par novadnieku dzīves gaitām

 

 

 

 

1.Prasme novērtēt labo līdzcilvēkos

2.Gada laikā padarītā izvērtējuma iemaņas

 

 

 

 

 

 

1.Jaunas un interesantas informācijas iegūšana par filmu „Cilvēka bērns”.

Vēsture,

Literatūra

Sociālās zinības Vēsture

 

 

 

 

 

 

 

 

Matemātika

Vizuālā māksla

Informātika

 

 

 

 

 

 

 

Literatūra

 

Skolas apkārtnes iekārtošana „Boņuka takas”

Sakārtota un labiekārtota skolas apkārtne

1.-9.kl., skolotāji un vecāki, darbinieki

1.Sakārtota apkārtne, interesants tās veidojums, saistībā ar J.Klīdzēja romānu „Cilvēka bērns”

Literatūra

Dabas mācība

Mājturība

 
  • 1kl. Zinību līnijā dāvinām Žikus- mīkstās rotaļlietas

 

  • Cepuru izstāde „Boņuka cepure” un Cepuru balle

 

+Cepuru modes skate

+cepures no dabas materiāliem

+metode”piecas cepures”izspēle

+projekts „Mana cepure”

1.-9.klases

 

5.-9.klases

 

1.-9.klases

Aktīva darbošanās- mācīšanās caur aktivitātēm

 

 

 

Radošuma veidošana

Vizuālā māksla

 

 
  • Bigijas dziesmu konkurss „Laivu dziesmas” un Konkurss –„Zēni dzied”

Darbs ar talantīgiem bērniem- jauno talantu meklēšana

1.-9.klases

 Mācītas dziesmas par noteiktu tēmu

mūzika

 
  • Izstāde”Senlietas kā Boņa mājās”/ stundenieks, gludekļi,utt/

Iepazīšanās ar senlietām

+zīmējumi ar ogli-izstāde

Gludekļa oglītes stāsts

 

  • Runas vīru konkurss, daiļlasītāju konkurss/ fragmenti no darba „Cilvēka bērns”

Darbs ar talantīgiem bērniem

1.-9 kl. un vecāki

 

 

1.-9.klases

1. Iesaistīta sabiedrību, veidota interesi par vēsturi- senlietām

 

 

 

  1. Pilnveidotas romāna satura apguves iespējas
  2. Darbs ar talantīgiem bērniem- runas un uzstāšanās prasmju attīstīšanas iespējas

Vēsture

literatūra

 
  • Konkurss: „Boņa Krustmātes konfekšu tūte”

Radošums, fantāzija, izdoma un prakses apvienojums- skaista izstāde

  • Konkurss: „Kāzu zeķes”

Adītāju darbu izstāde

1.-9.klases

 

 

 

Skolēni, vecāki

1.Attīstīts radošuma, izdoma

2.Veidoat prasme caur skaisto un pašdarināto iepriecināt citus

 

1.Skolēnu lepnums par saviem vecākiem un ģimenes locekļiem

2. Skolas aktivitātēs iesaisti skolēnu vecāki un sabiedrības pārstāvji

3.Cieņa, sapratne, komunikācija

4.Seno amata prasmju novērtēšana un popularizēšana

Darbmācība

Vizuālā māksla

 

  • Domrakstu un vizuālās mākslas konkursi par vienu no J.Klīdzēja citātiem darbā „Cilvēka bērns”

5.-9.klases

1.Mācību stundās iegūto prasmju pilnveidošana

2.Jaunu talantu meklēšana, radošums

Literatūra,vizuālā māksla

 

 

Skatīts: 1071x         Ieteikt draugiem       TweetMe   

Atpakaļ